środa, 27 lutego 2013

Prosty makaron ze szpinakiem



Na przygotowania  makaronu ze szpinakiem  poświęciłam 40 min. w kuchni, a efekt - bardzo zdrowy i szybki obiad. I pomyśleć, że jeszcze niedawno nie mogłam patrzeć na szpinak- dopóki nie spróbowałam. Teraz dodaję go do wszystkiego poczynając od makaronu, kończąc na pierogach. 



Składniki:
  • 1 pierś z kurczaka według uznania ja tym razem nie dodałam
  • 250g szpinaku mrożonego siekanego
  • 1 mała cebula
  • 1-2 czubate łyżki śmietany 30%
  • 1 czubata łyżka masła
  • 500 g makaronu kokardki ugotowanego według przepisu.
  • 3 ząbki czosnku
  • Pieprz, vegeta lub sól do smaku

Przygotowanie:
  • Cebulę kroimy w kostkę, czosnek siekamy drobno i podsmażamy na maśle. 
  • Dodajemy szpinak, dusimy  do momentu odparowania wody.
  •  Przyprawiamy pieprzem i vegetą. 
  • Na koniec dodajemy śmietanę i  mieszamy z makaronem. Smacznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz