sobota, 15 grudnia 2012

Roladki ze szpinakiem i serem feta



Dziś miały być  roladki ze szpinakiem bez panierki,  ale szpinak kupiłam za bardzo rozdrobiony i nic mi nie wyszło. Zmieniłam koncepcje i oto cudo mi powstało , może mniej dietetycznie ale za to wszystkim bardziej smakowało. Polecam:)

Składniki:
- Pierś z kurczaka (z jednej piersi wychodzi 4  duże roladki)
- małe opakowanie szpinaku hortex polecam
- pół opakowania sera feta
- bułka tarta i jajko do panierki
- przyprawa do kurczaka, sól
- olej do smażenia

Przygotowanie;
Szpinak przygotowujemy  na patelni według uznania ja dodaje czosnek, pieprz, kucharek. Smażymy aż wyparuje woda.
Mięso rozbijamy na cienkie placki i  przyprawiamy. Rozkładamy szpinak kawałki sera feta.
Zawijamy jak gołąbki, panierujemy w jajku i bułce. Smażymy na rozgrzanym oleju .






-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz