środa, 23 października 2013

Domowe hamburgery


 Moje dzieci uwielbiają  fast- foody, ale ja raczej omijam je szerokim łukiem. Jestem zwolenniczką zrób to sam, bo nie ma  w tym nic skomplikowanego a  przynajmniej  wiem, co jedzą moje dzieci.
I muszę powiedzieć, że sprawiłam im tego dnia wielką frajdę 

Składniki na 6 hamburgerów:
40dag mięsa mielonego wołowego
1 jajko
2 ząbki czosnku
2 łyżki musztardy ostrej 
Sól i pieprz do smaku.
 6 bułek  kajzerek 
Sałata, pomidor, ogórek, ketchup

Przygotowanie:
Do mięsa dodajemy jajko, musztardę, czosnek, doprawiamy solą i pieprzem według uznania. 
Z przygotowanego mięsa rzeźbimy mokrą dłonią płaskie kotlety i smażymy na rozgrzanej patelni grillowej.
Bułki porozcinać i podgrzać za pomocą piekarnika. Do ciepłych i chrupiących bułek dodajemy usmażone kotlety i dekorujemy sałatą, pomidorem, ogórkiem. Na koniec dodajemy ketchup lub inny sos.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz