środa, 28 stycznia 2015

Moje zdrowe śniadanie

Gdy dziś rano weszłam do kuchni pierwsze co wpadło mi do oka to leżące od kilku dni i marniejące awokado dlatego postanowiłam, że zrobię sobie zdrowe śniadanko. Pastę z awokado i twarożku z dodatkiem ziół i świeżych warzyw. Rybkę kupiłam już wcześniej w Tesco jest to filet z pstrąga tęczowego, którą gorąco polecam jest super. :)

 Składniki:
2 kromki pieczywa ryżowego ze słonecznikiem.
0,5op. ok.70g Filet z pstrąga tęczowego marynowany 
Świeża papryka: żółta i czerwona

Składniki na pastę z awokado:
1 dojrzałe awokado
120g chudego twarożku
2 małe ząbki czosnku
1 łyżka szczypiorku
Odrobina soku z cytryny
Sól i pieprz do smaku

Awokado obieramy, przecinamy wzdłuż na pół, wyciągamy pestkę, skrapiamy sokiem z cytryny, kroimy w kostkę i przekładamy do miseczki, dodajemy twarożek i za pomocą widelca ugniatamy razem na pastę. Dodajemy posiekany szczypiorek przeciśnięty przez praskę czosnek i razem mieszamy. Na koniec doprawiamy solą i pieprzem do smaku.


 (Nie) nudna kanapka ed II

1 komentarz: