niedziela, 17 listopada 2013

Pstrąg w domowej marynacie


Kupiłam dwie świeże rybki i zastanawiałam się jak je przyrządzić w  dość prosty sposób.
Po przeczytaniu multum przepisów w internecie. Przyrządziłam je po swojemu z masłem z odrobią świeżych ziół jakie posiadamy w domu i nutą cytryny. Zawinęłam w folie i usmażyłam na patelni grillowej. 
Jak dla nas to przypomniał nam się czas wakacji i ryby z pieca, których jedliśmy duże ilości.

Składniki na dwa całe pstrągi
2 łyżki masła
1 ząbek czosnku
1 mały pęczek koperku
1 cytryna
Sól,pieprz

Przygotowanie:
1.Ryby umyć, osolić, popieprzyć i odstawić na 30min do lodówki.
2. W miseczce rozcieramy masło z wyciśniętym ząbkiem czosnku i koperkiem.
3. Ryby faszerujemy gotowym masłem i cytryną.
4. Zawijamy w folie aluminiową i pieczemy na rozgrzanej patelni grillowej lub piekarniku przez 30 min.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz