sobota, 4 stycznia 2014

Sprawdzona domowa maseczka z miodem

                                                       Przepis  na 4 maseczki z miodem znalazłam w poradniku dla  kobiet i postanowiłam je wypróbować na własnej skórze. 
Na pierwszy ogień poszła maseczka odżywcza.
Sekret skuteczności maseczek z miodem kryje się w składzie. Miód szybko przenika przez wierzchnie warstwy naskórka do jego głębszych warstw dostarczając cukry, białka,  aminokwasy i biopierwiastki. Wszystkie te składniki poprawiają ukrwienie, nawilżenie i kondycję skóry.
Po wypróbowaniu tej maseczki z czystym sumieniem podpisuję się pod tym. Stwierdzam, że maseczka nadała mojej skórze większego blasku. Skóra stała się bardziej nawilżona i gładka tak że polecam dla osób o suchej, zmęczonej i poszarzałej cerze.





Składniki:
1 łyżka kwiatów rumianku ( ja użyłam torebkę rumianku)
1 łyżka płatków owsianych
1 łyżeczka miodu
1 łyżeczka oliwy
 Płatki owsiane i rumianek miksujemy w blenderze. Przesypujemy do miseczki , dodajemy oliwę, mód i łyżeczkę przegotowanej wody. Mieszamy i nakładamy na oczyszczoną skórę na 15 min. Po tym czasie spłukujemy letnią wodą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz